- Menu przedmiotowe
- Nabór pracowników
- Urząd Miejski w Strzeleczkach - Nabór
Urząd Miejski w Strzeleczkach - Nabór
02.12.2024
13.11.2024
Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa - praca na zastępstwo.pdf (218,86KB)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU_zastępstwo na stanowisku podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.pdf (152,45KB)
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. obronnych i zarządzania kryzysowego.pdf (157,97KB)
14.10.2024
Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa - praca na zastępstwo.pdf (615,05KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 14.10.2024_podinspektor ds. obronnych i zarządzania kryzysowego.pdf (175,23KB)
ZARZĄDZENIE.RM.0050.78.2024_komisja_rekrutacyjna.pdf (142,73KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
03.10.2024
INFORMACJA O WYNIKU NABORU _na stanowisko_Komendant_Gminny_Ochrony_Przeciwpożarowej.pdf (140,57KB)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU_na stanowisku podinspektor ds. obronnych i zarządzania kryzysowego.pdf (344,85KB)
30.09.2024
INFORMACJA O WYNIKU NABORU_zastępstwo na stanowisku podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.pdf (118,32KB)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU _na stanowisko_pomoc_administracyjna.pdf (118,55KB)
13.09.2024
Informacja o przedłużeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej.pdf (170,97KB)
Informacja o przedłużeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze _podinspektor ds. obronnych i zarządzania kryzysowego.pdf (171,39KB)
29.08.2024
Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisko podinspektor ds. gospodarki nieruchmościami i rolnictwa.pdf (206,19KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
29.08.2024
Zarządzenie Nr RM.0050.50.2024 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (163,01KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. obronnych i zarządzania kryzysowego.pdf (176,19KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
29.08.2024
Zarządzenie Nr RM.0050.49.2024 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (163,99KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Komendant Gminny Ochrony Przecipożarowej.pdf (179,38KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
28.08.2024
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pomoc administracyjna.pdf (171,52KB)
28.08.2024
29.07.2024
Nr RM.0050.37.2024 z 26.07.2024 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (205,34KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 29.07.2024_podinspektor ds. organizacyjnych.pdf (190,10KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
04.07.2024
konkurs na stanowisko dyrektora przedszkola.pdf (3,59MB)
18.06.2024
27.05.2024
Nr. RM.0050.9.2024 z 24.05.2024 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (131,39KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 27.05.2024_podinspektor ds. rozwoju gminy.pdf (189,20KB)
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata.pdf (182,35KB)
31.01.2024
04.01.2024
Nr 1-24 z 02.01.2024 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (214,04KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki komunalnej.pdf (224,43KB)
27.09.2023
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze - inspektor ds. rozwoju gminy.pdf (159,18KB)
06.09.2023
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze _ inspektor ds. rozwoju gminy.pdf (224,41KB)
Zarządzenie Nr 110-23 z 06.09.2023 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (218,75KB)
19.06.2023
22.05.2023
Zarządzenie nr 69-23 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (205,22KB)
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. funduszy zewnętrznych.pdf (770,47KB)
16.05.2023
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko podinspektor ds. funduszy zewnętrznych.pdf (119,35KB)
17.04,2023
Zarządzenie nr 60_23 Wójta Gminy Strzeleczki w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (205,84KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze_podinspektor ds. funduszy zewnętrznych.pdf (756,53KB)
07.03.2023
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Zielinie.pdf (3,42MB)
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Dobrej.pdf (3,42MB)
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Komornikach.pdf (3,43MB)
Zarządzenie Nr 35-23 w sprawie ogłoszenia konkursu.pdf (373,13KB)
07.03.2023
13.02.2023
Zarządzenie Wójta Gminy Strzeleczki w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (197,92KB)
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej.pdf (823,39KB)
06.02.2023
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej.pdf (115,14KB)
Zarządzenie Nr 75 - zmiana regulaminu naboru.doc (74,50KB)
Zarządzenie nr 42 zmiana regulaminu naboru.pdf (66,24KB)
13.01.2023
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej.pdf (823,42KB)
Zarządzenie Wójta Gminy Strzeleczki w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (198,15KB)
06.09.2022
Informacja_o_wyniku_naboru_podinspektor ds. utrzymania infrastruktury technicznej.pdf (120,91KB)
09.09.2022
ogłoszenie o naborze_podinspektor ds. utrzymania infrastruktury technicznej.pdf (554,12KB)
18.03.2022
Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Racławiczkach.pdf (1,78MB)
Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach.pdf (1,78MB)
31.01.2022
12.01.2022
24.09.2021
30.08.2021
Informacja o wyniku naboru na stanowisko - podinspektor ds. organizacyjnych.pdf (118,35KB)
26.08.2021
05.08.2021
22.07.2021
Informacja o wyniku naboru na stanowisko - referent ds. księgowości budżetowej.pdf (135,13KB)
14.07.2021
01.07.2021
Zarządzenie nr 79-21 w sprawie powołania Komisji Rekutacyjnej - Kierownik GZEAS.pdf (258,85KB)
30.06.2021
22.06.2021
11.06.2021
Informacja o wynikach naboru na stanowisko - podinspektor ds. czystości powietrza.pdf (147,06KB)
10.06.2021
Informacja o wynikach naboru na stanowisko - podisnpektor ds. księgowości budżetowej.pdf (143,02KB)
21.05.2021
14.05.2021
12.05.2021
Zarządzenie nr 56-21 w sprawie powołania Komisji Rekutacyjnej - Kierownik GZEAS.pdf (217,44KB)
11.05.2021
23.04.2021
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej.pdf (146,79KB)
21.04.2021
20.04.2021
14.04.2021
31.03.2021
15.03.2021
25.02.2021
15.02.2021
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzeleczkach.pdf (126,13KB)
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor ds. promocji i rozwoju gminy.pdf (124,48KB)
10.02.2021
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej.pdf (146,08KB)
08.02.2021
01.02.2021
26.01.2021
Zarządzenie_nr_13_21_w_sprawie_powołania_komisji_rekrutacyjnej.pdf (192,42KB)
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej.pdf (120,53KB)
22.01.2021
Wyniki_naboru_na_stanowisko_ds. profilaktyki alkoholowej i sportu.pdf (98,02KB)
07.01.2021
Zarządzenie_nr_5_21_w_sprawie_powołania_komisji_rekrutacyjnej.pdf (193,78KB)
Zarządzenie_nr_4_21_w_sprawie_powołania_komisji_rekrutacyjnej.pdf (205,43KB)
24.07.2020
Wyniki_naboru_na_stanowisko_Kierownik_Referatu_Inwestycji_i_Rozwoju.pdf (223,14KB)
02.07.2020
zarządzenie Nr 59_20 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (28,31KB)
23.03.2020
04.03.2020
21.02.2020
05.02.2020
27.01.2020
08.01.2020
27.12.2019
16.12.2019
03.12.2019
21.11.2019
Nabór_na_wolne_stanowisko_urzędnicze_podinspektor_ds. zamówień publicznych i archiwum.pdf (1,34MB)
Zarządzenie Nr 9919 z 20.11.2019 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (26,27KB)
19.09.2019
04.09.2019
04.09.2019
30.08.2019
13.08.2019
13.08.2019
13.08.2019
28.06.2019
18.06.2019
05.06.2019
05.06.2019
15.04.2019
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 28 -19.pdf (655,27KB)
26.02.2019
11.02.2019
16.01.2019
30.01.2019
Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.pdf (135,85KB)
16.01.2019
04.01.2019
04.01.2019
19.11.2018
31.10.2018
17.08.2018
03.08.2018
06.07.2018
20.06.2018
06.06.2018 r.
15.03.2018r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor ds podatków i opłat.pdf (39,32KB)
23.02.2018r.
14.02.2018
Informacja o wynikach naboru podinspektor ds. Gospodarki Komunalnej.pdf (27,71KB)
29.01.2018
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podisnpektor ds Gospodarki Komunalnej.pdf (169,64KB)
22.01.2018
Informacja o wynikach naboru podinspektor ds administracyjnych.pdf (38,61KB)
Informacja o wynikach nabory podinspektor ds Gospodarki Komunalnej.pdf (31,43KB)
16.01.2018
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne - podinspektor ds administracyjnych.pdf (36,04KB)
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne - podinspektor ds gospodarki komunalnej.pdf (29,94KB)
15.01.2018
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 386-18.pdf (157,38KB)
03.01.2018
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podisnpektor ds Gospodarki Komunalnej.pdf (167,12KB)
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds administracyjnych.pdf (167,63KB)
13.12.2017
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor ds. Gospodarki Komunalnej.pdf (23,90KB)
Nabór podinspektor ds Gospodarki Komunalnej.pdf (172,44KB)
21.11.2017
Informacja o wynikach naboru podinspektor ds administracyjnych.pdf (27,66KB)
08.11.2017
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (2).pdf (38,79KB) - podinspektor do spraw administracyjnych
24.10.2017
28.03.2017
Wyniki naboru na stanowisko ds księgowości budżetowej.pdf (145,07KB)
10.04.2017
15.03.2017
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (2).pdf (35,69KB)
28.02.2017
13.02.2017
Nabór - podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Księgowym.pdf (172,03KB)
01.02.2017
Ogłoszenie - nabór na stanowisko animatora sportu na 2017.pdf (400,63KB)
04.01.2017
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (2).pdf (59,44KB)
ogloszenie o naborze - podinspektor ds. księgowości budżetowej.pdf (162,86KB)
19.10.2016
Poniżej przedkładamy informację z I etapu konkursu na stanowisko inspektora ds profilaktyki alkoholowej
Informacja o wynikach naboru na stanowisko podinspektor ds profilaktyki alkoholowej.pdf (29,74KB)
Wyniki z I etapu konkursu.pdf (126,83KB)
03.10.2016
30.09.2016
Informacja o wynikach konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Strzeleczkach
Wójt Gminy Strzeleczki ogłasza, iż rozstrzygnięto konkurs dla kandydatów na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Strzeleczkach.
W wyniku konkursu, na w/w stanowisko wybrano Panią Annę Kuźnik, zam. Strzeleczki.
Wybrana osoba spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie, a ponadto w II etapie postępowania konkursowego wykazała się najlepszą znajomością zagadnień, którymi będzie się zajmowała na w/w stanowisku, a jej program autorski działania Gminnego Ośrodka w okresie zatrudnienia w stopniu najwyższym spełnił oczekiwania wszystkich członków komisji.
Przewodniczący Komisji:
Łukasz Borsuk
28.09.2016
Gminny Ośrodek Kultury w Strzeleczkach informuje, iż zgodnie z 6 ust. 4 Regulaminu konkursu do II etapu konkursu zakwalifikowali się następujący kandydaci:
- Pani Magdalena Marska-Gołyś
- Pani Anna Kuźnik
- Pani Jolanta Woś-Radziej
Jednocześnie informuję, iż II etap konkursu – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami odbędzie się w dniu 30.09.2016 r. od godz. 11.00 w Sali narad Urzędu Gminy Strzeleczki.
Załącznik: Sprawozdanie za 2015r.doc (42,50KB)
03.08.2016
Informacja o wynikach naboru podinspektor ds ochrony środowiska, leśnictwa i sportu.pdf (36,23KB)
lista kandydatów spełniających wymagania formalne.pdf (33,21KB)
Wójt Gminy Strzeleczki ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska, leśnictwa i sportu w Urzędzie Gminy Strzeleczki, Rynek 4, 47-364 Strzeleczki
Szczegóły poniżej:
Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds ochrony środowiska, leśnictwa i sportu.pdf (174,95KB)
23.06.2016
Informacja o wynikach naboru - stanowisko ds. administracyjnych.
Informacja o wynikach naboru.pdf (33,62KB)
17.06.2016
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - stanowisko ds administracyjnych:
Lista kandydatów.pdf (27,84KB)
02.06.2016
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor do spraw administracyjnych
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds administracyjnych.pdf (170,69KB)
23.05.2016
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
informacja o wynikach naboru 23.05.2016.pdf (35,12KB)
13.05.2016
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
lista kandydatów spełniających wymogi formalne.pdf (29,03KB)
19.04.2016
Nabór na wolne stanowisko Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
26.11.2015
Ponowny nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości
informacja o wyniku naboru.pdf (39,10KB)
lista kandydatów spełniających wymagania formalne.pdf (33,93KB)
ogłoszenie o ponownym naborze Kierownik Referatu.pdf (186,17KB)
13.11.2015
Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości
unieważnienie naboru 24.11.2015.pdf (31,96KB)
Informujemy, że rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 18.11.2015r. od godziny 12 00.
lista kandydatów spełniających wymagania.pdf (36,04KB)
26.10.2015
Wójt Gminy Strzeleczki ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości
OGŁOSZENIE O NABORZE Kierownik referatu.pdf (49,62KB)
04.05.2015
Informacja o wynikach naboru.docx (11,20KB)
23.04.2015
Lista kandydatów_podinspektor do spraw planowania przesztrzennego.pdf (31,48KB)
02.04.2015
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Strzeleczki ogłasza nabór na stanowisko
podinspektor ds. planowania przestrzennego
w Urzędzie Gminy Strzeleczki, ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki
Wymiar czasu pracy : pełny wymiar
-
Wymagania niezbędne:
1.1 Wykształcenie : wyższe lub średnie, preferowane kierunki : budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna
1.2 Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
1.3 Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
1.4 Doświadczenie zawodowe :
- wykształcenie wyższe – bez wymogu stażu pracy
- wykształcenie średnie – staż pracy minimum 3 lata
1.5 Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
1.6 Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
1.7 Nieposzlakowana opinia.
1.8 Prawo jazdy kat. B
1.9 Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
-
Wymagania dodatkowe:
2.1 Znajomość przepisów ustawy z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
2.2. Znajomość podstawowych aktów prawnych w zakresie samorządu gminnego, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego.
2.3. Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na zbliżonym stanowisku.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3.1 Opracowywanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3.2. Wydawanie wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy.
3.3. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i ochroną obiektów zabytkowych na terenie gminy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie m.in. gminnej ewidencji zabytków.
3.4. Prowadzenie rejestrów, opracowywanie informacji i sprawozdań w zakresie prowadzonych zadań.
-
Warunki pracy na stanowisku :
4.1. Miejsce pracy : Urząd Gminy Strzeleczki ul. Rynek 4
4.2. Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku nie posiadającym windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.
4.3. Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy.
4.4. Bezpośredni kontakt z petentami.
4.5. Wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
4.6. Czas pracy – pełny wymiar.
-
Wymagane dokumenty:
5.1 List motywacyjny.
5.2 CV ( życiorys).
5.3 Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5.4 Kserokopie świadectw pracy.
5.5 Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe i innych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5.6 Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5.7 Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5.8 Oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku.
5.9 Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5.10 Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
5.11 Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 kwietnia 2015 r. do godz. 15.30, pod adresem:
Urząd Gminy Strzeleczki
ul. Rynek 4
47-364 Strzeleczki
W zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw planowania przestrzennego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Strzeleczki w dniu 21.04.2015 r. o godzinie 9.00.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 24.04.2015 r.
II etap naboru na wolne stanowisko urzędnicze – rozmowy kwalifikacyjne- odbędzie się w dniu 29.04.2015 r. w godzinach od 9.00 do 14.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.strzeleczki.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Strzeleczki – budynek „A” –I piętro w terminie do dnia 04.05.2015 r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz. U. nr 101, poz. 926 z późn. zm)”.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się w Urzędzie Gminy Strzeleczki ul. Rynek 4 – oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.strzeleczki.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 407 66 63.
Ponadto Urząd Gminy Strzeleczki informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Strzeleczki, dnia 02.04.2015r.
Wójt Gminy Strzeleczki
Marek Pietruszka
02.03.2015
Urząd Gminy Strzeleczki poszukuje osób do pracy w Ośrodku Wypoczynkowym w Dobrej na okres od dnia 01.04.2015 r. do 31.10.2015 r. na następujących stanowiskach :
- kierownik ośrodka – 1 etat,
- pracownik gospodarczy – ¾ etatu
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV z zaznaczeniem stanowiska na jakie Państwo aplikują na adres : Urząd Gminy Strzeleczki, ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki lub złożenie w/w dokumentów w sekretariacie Urzędu pok. 107, w terminie do 15 marca 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).
03.02.2015
Nabór na stanowisko Animator Sportu_Instruktor.pdf (79,59KB)
30.01.2015
unieważnienie naboru 001.jpeg (30,73KB)
31.12.2014
Ogłoszenie o naborze - Zastępca Wójta.docx (24,53KB)
17.06.2014
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu technicznego.docx (11,59KB)
23.05.2014
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu technicznego.docx (11,77KB)
04 pracownik pionu technicznego JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,11KB)
22.05.2014
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu technicznego.docx (12,83KB)
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu finansowego.docx (13,10KB)
15.05.2014
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu technicznego.docx (11,72KB)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu finansowego.docx (11,99KB)
30.04.2014
03 pracownik ds finansowych JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,43KB)
03 pracownik pionu technicznego JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,08KB)
15.04.2014
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu finansowego.docx (11,32KB)
08.04.2014
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu finansowego.docx (11,69KB)
Informacja o wynikach naboru - Kierownik Jednostki Realizującej Projekt.docx (11,14KB)
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu technicznego.docx (11,30KB)
13.03.2014
02 przedłużenie terminu JRP.pdf (82,25KB)
02 kierownik JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,98KB)
02 pracownik pionu technicznego JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,05KB)
02 specjalista ds finansowych JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,26KB)
11.03.2014
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu technicznego.docx (12,76KB)
Informacja o wynikach naboru - pracownik pionu finansowego.docx (12,81KB)
04.03.2014
Informacja o wynikach naboru - animator sportu.docx (11,13KB)
03.03.2014
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu finansowego.docx (11,56KB)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Pracownik pionu technicznego.docx (11,67KB)
Informacja o wynikach naboru - Kierownik Jednostki Realizującej Projekt.docx (11,21KB)
14.02.2014
Przedłużenie składania dokumentów aplikacyjnych - animator sportu.docx (10,61KB)
12.02.2014
Przedłużenie terminu JRP.pdf (83,61KB)
11.02.2014
Ogłoszenie o naborze - Animator sportu - instruktor[1].doc (31,50KB)
kierownik JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,97KB)
pracownik pionu technicznego JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (106,97KB)
specjalista ds finansowych JRP Strzeleczki Łowkowice Komorniki.pdf (107,22KB)
23.12.2013
Wybór kandydata Aqua Silesia.pdf (34,14KB)
04.12.2013
Ogłoszenie o naborze - Dyrektor Biura Związku Aqua Silesia.pdf (159,61KB)
Informacja o wynikach naboru - Dyrektor Biura ZwiązkuAqua Silesia.pdf (28,68KB)
26.11.2013
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne.docx (11,41KB)
Ogłoszenie o naborze - Dyrektor Biura Aqua Silesia.docx (18,67KB)
14.08.2013
Informacja o wynikach naboru - podinspektor ds. ogólnoobronnych.docx (11,25KB)
29.07.2013
Lista kandydatów spełniających wymagania - podinspektod ds ogólnoobronnych.pdf (28,10KB)
Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. ogólnoobronnych.docx (18,17KB)
16.05.2013
Ogłoszenie - stanowisko ds. ogólnoobronnych.docx (16,75KB)
Kwestionariusz dla ubiegajacego sie o zatrudnienie.pdf (70,65KB)
Zarządzenie Nr 75 - zmiana regulaminu naboru.doc (74,50KB)
28.02.2013
Urząd Gminy Strzeleczki poszukuje osób do pracy w Ośrodku Wypoczynkowym w Dobrej na okres od dnia 01.04.2013 r. do 31.10.2013 r. na następujących stanowiskach :
- kierownik ośrodka – 1 etat,
- pracownik gospodarczy – ¾ etatu
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV z zaznaczeniem stanowiska na jakie Państwo aplikują na adres : Urząd Gminy Strzeleczki, ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki lub złożenie w/w dokumentów w sekretariacie Urzędu pok. 107, w terminie do 15 marca 2013 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).
20.12.2012
Informacja o wynikach naboru planowanie przestrzenne.pdf (9,20KB)
Ogłoszenie o naborze - planowanie przestrzenne.docx (19,94KB)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne.doc (11,50KB)
24.04.2012
WÓJT GMINY STRZELECZKI OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKA DYREKTORÓW
Gimnazjum w Strzeleczkach.doc (49,50KB)
Szkoła Podstawowa Racławiczki.doc (49,50KB)
Szkół Podstawowa Zielina.doc (49,50KB)
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE.doc (28,50KB)
22.02.2012
Wyniki naboru - animator sportu.doc (10,50KB)
Ogłoszenie o naborze - Animator sportu - instruktor.doc (31,50KB)
Informacja o wynikach naboru.docx (11,27KB)
Lista kandydatów-war formalne.docx (11,48KB)
-
Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds ochrony środowiska, leśnictwa i sportu
03.08.2016
Wójt Gminy Strzeleczki ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska, leśnictwa i sportu w Urzędzie Gminy Strzeleczki, Rynek 4, 47-364 Strzeleczki
Szczegóły poniżej: